Veilig werken en omgaan met agressie: telefonie en receptie

Als eerste aanspreekpunt bij Partners voor jeugd komen de receptionistes en telefonistes regelmatig in aanraking met agressie. Zij weten niet goed hoe ze daar mee om moeten gaan en praten er ook niet veel over waardoor er weinig reflectie en verwerking achteraf is. De bedoeling van deze training is dat daar verandering in komt.

Doel is om handvatten aan te reiken om agressie te herkennen en te voorkomen en, in het geval dat er al agressie is, om te buigen en te de-escaleren. En om met elkaar een protocol af te spreken voor wat te doen tijdens en na afloop van een agressief gesprek.

 

Telefonistes en receptionistes van Partners voor Jeugd

Deelnemers vullen het intakeformulier en voorbereidende opdracht in en sturen dit twee weken voor aanvang naar opleidingen@wsg.nu.

 

Inschrijven

Inschrijven? Log hier in.


Nieuw bij Jeugdzorgleert? Registreer je dan hier.

Praktische informatie

Duur
2 dagdelen

SKJ punten
geen

Accreditatienummer
-

Kosten
€ 0,-

Wij maken gebruik van cookies
Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt. Zo kunnen we steeds verbeteren. Wil je meer weten? Lees meer